Selasa, 15 September 2015

Happy Belated Birthday Sayang

Salam,

2 September ari tu hari jadi hubby... Bertambah lagi umur dia tahun ni.... Ihihihi.... Mudah-mudahan dengan penambahan umur tahun ni dapat jadikan dia seorang yang lebih bertanggungjawab lagi dalam segala hal....

Birthday dia tahun ni aku buntu nak belikan hadiah apa untuk dia....penat fikir, jenuh memilih google sana sini cari idea... Kebanyakkan nya yang aku google banyak keluarkan idea bagi husband wallet, kalau wallet masa hantaran kawin ari tu wallet dia masih elok lagi... Kulit lagi wallet dia...Nak bagi kasut last year birthday dia dah bagi kasut converse untuk dia...Nak belikan dia set Xbox Game atau Iphone yang dia idamkan macam belum mampu nak belikan...Belikan dia jam tangan masa aku dapat bonus aritu dah belikan dia swatch satu....Baju macam dah biasa sangat nak bagi kat dia....Hari-hari biasa pun boleh belikan dia baju...Terfikir nak belikan dia bunga satu jambak tapi nanti dia kata aku buang tebiat...Ahahahaha.... Ntah tak tau nak belikan apa...Sebulan sebelum birthday dia fikir-fikir, sudahnya ada lah satu hari tu malam dia call aku so berbual panjang lah....Tetiba dia cakap macam nak pergi bercuti dan check-in hotel mana-mana lah janji bercuti dan jalan-jalan.....Nak rehat-rehat kan kepala katanya....Cuti dekat-dekat je katanya...Aku cakap a'a kan dah lama tak bercuti dengan check-in hotel tu semua...Fikir-fikir boleh lah bagi dia surprise macam tu...Idea tu pun datang daripada idea dia sendiri...Mula lah aku search mana-mana hotel yang dekat-dekat yang budget pun ikot pada budget aku....

Dah dapat terus online booking seminggu awal...Aku booking hotel tu pada 28/8/2015 5 hari sebelum tarikh birthday dia tiba...Kata surprise kan... Dia pun tak aspect apa pun masa aku suruh dia amik cuti tarikh tu...Aku cuma cakap nak spend time berdua jerk dengan dia tanpa hp n gangguan dari sape-sape...Hp memang tutup terus...Ihihihihi....Sebelum balik kampung petang balik keje rushing singgah CS kejap pergi cari hadiah salingan...Dapat lah jugak yang simple-simple untuk dia lebih rasa happy on birthday dia  nanti walaupun hadiah tu murah...Seminggu sebelum balik kampung sempat D.I.Y card untuk dia.....Aku lukis sendiri...Ihihihi...Memang hobi aku tu... =) Dah lama tak mengasah bakat...

So....Haaa ni dia hotel yang menjadi pilihan aku for birthday dia >>

AVILLION LEGACY MELAKA
Venue : Avillion Legacy Hotel Melaka
No. Bilik : 921
Hadiah Salingan : Basic T-shirt Uniqlo & D.I.Y Card 
D.I.Y Card

Ok... Last but not least...

DOA B SENTIASA MENGIRINGI PERJALANAN HIDUP ABG AGAR ALLAH SENTIASA MERAHMATI HIDUP ABG DUNIA AKHIRAT. SEMOGA DIPANJANGKAN USIA DIBERI KESIHATAN UNTUK MENJAGA B HINGGA AKHIR NAFAS DAN DIBERIKAN REZEKI YANG PENUH KEBERKATAN. AND SEMOGA KEJAYAAN SENTIASA DISISI. SEMOGA ALLAH SENTIASA MEMBERIKAN KEKUATAN UNTUK MENERUSKAN SEMUA TANGGUNGJAWAB DAN DIANUGERAHKAN ABG KEBUJAKSANAAN UNTUK MENGHADAPI RINTANGAN. 
I LOVE YOU SAYANG TILL JANNAH..... 

its me
mass-naim

1 ulasan:

Mardiah Diana berkata...

Selamat hari lahir buat encik hubby mass naim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)