Ahad, 29 Mac 2015

Setahun Berlalu Pantas Tanpa Sedar

Pejam celik pejam celik semalam 28 March genap setahun aku gugur... baca sini Kejap jerk masa tu berlalu.... Terasa rindu saat preggy dulu walaupun hanya dapat bertahan selama dua bulan jerk dalam perut.... Tapi aku dapat rasa dah time tu morning sickness, pening-pening, terasa badan letih, malas semua tu aku dapat rasa... Tapi sayang rasa tu cuma seketika.... Aku rindu nak rasa saat macam tu lagi.... Sehingga ke hari ini aku masih lagi mencuba dan terus mencuba, berusaha dan terus berusaha.... Aku percaya janji Alah itu pasti.... Cepat atau lambat je perbezaan nya.... InsyaAllah Allah sentiasa menguji setiap hambaNya yang bersabar.... Rezeki itu jaminan Allah.... InsyaAllah masa nya akan tiba.... Amin.....

Setiap pasangan inginkan zuriat... InsyaAllah ada yang terbaik buat kami.... Smile =)


its me
mass-naim

3 ulasan:

Muhammad Shahril berkata...

singgah sini !

Cik Ash berkata...

Kita berdoa n bersabar bersama ya awak... kita pun masih menunggu ketibaan baby gak nk dkt setahun kahwin gak...

Unknown berkata...

kite doa semoga Allah bagi awak rezeki untuk dapat baby...kite dulu pun gugur jugak...sedih gile masa tu..tapi Alhamdulillah, ngam2 lepas 6 bulan Allah bagi lagi rezeki untuk mengandung...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)