Selasa, 31 Mac 2015

Alhamdulillah Syukur Nikmat Ke Atas Mu Ya Rabb


Tunggu punya tunggu sampai hujung bulan akhirnya gaji pun masuk.... Punya lah lama delay salary untuk bulan ni sampai terindu-rindu terdemam-demam tunggu gaji.... Ahahaha.... Sabar jerk lah....  Tapi alhamdulillah akhirnya salary masuk sekali dengan En. B (Bonus).... This year tak ada lah banyak mana En. B yang aku dapat berbanding tahun lepas dan dua tahun lepas tapi aku tetap bersyukur sekurang-kurangnya dapat lagi merasa nikmat En. B dan kongsi kegembiraan tu dengan kawan-kawan dan hubby... Ihihi... =)


So lepas jerk tau gaji dah masuk, pukul 12tgh tadi semua staff hilang...Balik office masing-masing dekat pukul 4ptg. Ahahaha... Mana tak nya... Ada yang nak g bayar hutang kat bank lah pergi shopping lah sebelum mula GST esok kan... Macam-macam ragam diaorang ni... Aku pulak pergi bayar hutang kat bank dan survey barang untuk hubby dan someone special dalam hidup aku.... =) So dah jumpa barang yang aku nak belikan apa lagi petang ni balik keje terus pergi dan bayar... Dah deal dah dengan budak sales girl kat kedai tu... Wahahahaha.... Excited nak beli... Dan tak sabar nak bagi kat someone special n kat hubby Khamis ni... Weeee... Untuk aku, aku masih tengah fikir lagi apa yang aku nak beli untuk buat kenangan hasil dari En. B tahun ni... =)


 Aku bersyukur atas nikmat yang telah kau berikan pada aku... =)

its me
mass-naim

1 ulasan:

cik mah berkata...

Wah...rezeki..bestnyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)