Khamis, 5 Februari 2015

Details Pemenang : 1st Giveaway by Mass-Naim



Alhamdulillah details para pemenang dah pun diterima sepenuhnya oleh aku melalui email..... Dan email korang aku dah balas hokay..... Korang memang mengikut perintah.... Hikhik

Terima kasih atas kesudian korang bagi kerjasama kat aku sebelum tarikh yang aku bagi.... Hikhik... Korang memang best.... Seriously korang memang best sangat-sangat sebab korang dah senangkan kerja aku.... So malam ni aku dah boleh packing-packing barang korang... Stanby awal-awal so nanti tak ada lah kelam kabut kan..... Hikhik.... 

Ok hadiah korang semua akan aku pos kan by next week... Hari dan waktu tak tau bila.... If aku dah pos aku akan update lagi untuk korang alert yang aku dah pos barang korang.... So korang boley lah tunggu pak posmen depan pintu.... hikhik.... =) Aishhhh ayat aku ni pun dah terbalik-terbalik.... Hurmmmmm.... Ok lah..... Sila alert tau.... Kbai....

its me
mass-naim

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)