Khamis, 12 Februari 2015

ALERT !! : Hadiah Pemenang 1st Giveaway by mass-naim dah di POS kan


Ok..... Pada empunya nama yang dia rasa barang-barang dalam gambar atas tu dia yang punya..... Haaaaaa.... Alert ok... Barang dah siap packing dan aku dah start pos kan juga pagi tadi after breakfast sebab hari ni aku breakfast kat luar hihi.... So amik kesempatan lah ye atas masa yang ada... Hihi.. So korang-korang semua start esok or lusa boleh lah get ready depan pintu rumah tunggu abang posmen datang hantar barang-barang korang ye..... =)

Pada siapa yang empunya diri yang dia rasa dia menang top up tu sila sudi-sudikan diri korang cek email korang tau... Aku dah email kan pada korang nombor top up tu semalam ( Rabu 11 Feb 2015)... So korang boleh lah tambah data internet korang guna top up yang aku bagi tu k.... Weeeee.... Seronok =)


Tracking Number untuk korang... Sila tolong cek kat sini....

Top Referral

No Penyertaan : 3
Tracking Number : EP 042502269 MY

3 x Pemenang Shawl

1. Pemenang yang Pertama
Nombor Penyertaan : 20
Tracking Number : EP 042502272 MY

2. Pemenang yang Kedua
Nombor Penyertaan : 45
Tracking Number : EP 042502286 MY

3. Pemenang yang Ketiga
Nombor Penyertaan : 22
Tracking Number : EP 042502290 MY

Ok cun.... Korang jangan lupa cek tau tracking number korang.... =) Hurmmmm next time insyaAllah kalau ada masa lapang dan rezeki lebih insyaAllah aku nak buat lagi simple giveaway... Hope korang dapat join dan support aku lagi.... =) Hikhik... Ok daaaaa

its me
mass-naim

3 ulasan:

Anum berkata...

tahniah

Cik Mimie berkata...

Ok, saya akan alert :) Terima kasih Sis :)

Unknown berkata...

Tahniah pada pemenang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)