Selasa, 12 Ogos 2014

Perlukan masa memanjakan diri di SPA


Best nya kalau dapat pergi SPA kan...!!!

Ermmmmmmm sejak-sejak naik kerja lepas cuti raya ni aku rasa masa kerja aku terlalu meletihkan.... Sampai satu tahap aku malas nak buat apa-apa dan aku rasa nak menangis..... Buat kerja terkejar-kejar sana sini..... Kerja sendiri nak kene buat.... Nak kene backup kerja orang lain lagi.... Tu belum yang lain-lain panggil mintak tolong itu ini belum lagi HQ call mintak itu ini.... Huh....!!!! Memang aku tak larat sangat..... Kerja-kerja bahagian operation yang tak ada kene mengena dengan aku pun aku kene cover..... But is ok lah mana yang mampu aku tolong aku tolong..... Tapi memang lah tiap kali balik kerja sejak-sejak ni petang or malam terus tak da nak landing-landing macam selalu ada masa tengok tv ada masa nak relax2 dalam bilik memang tak ada masa langsung untuk aktiviti tu.... Lately ni balik kerja iron baju mandi terus cari bantal dan tilam.... Terus berlayar sampai ke pagi.... Jenis memang tidur mati punya.... Sampai aku rasa letak bom kat sebelah pun tak bangun-bangun lagi.... Sampai tahap macam tu sekali.... Bangun pagi pun malas rasanya..... Huhuhu.... Makan??? Bab makan lagi lah hai tunggang langgang dibuatnya.... Sabar lah selagi boleh.... Sementara waktu jerk ni.... InsyaAllah.... Bila operation dah normal kerja aku pun akan kembali normal insyaAllah harap-harap..... Dah tak larat sangat.... Keletihan (-_-")

Kalau dapat pergi SPA ke pergi urut kaki ke pergi Manicure Pedicure ke buat treatment rambut dapat sekali urut-urut kepala ke.... Syokkkk nyaaaa... Bahagia dunia..... Huhuhu!!!! 

 

Ok bye.... Nak sambung buat kerja nih.... Huhu.... 

its me
mass-naim

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)