Khamis, 7 Ogos 2014

Kesayangan

Hari tu masa dalam perjalanan nak beraya tetiba hubby cakap kat aku yang aku ni anak kesayangan ibu dan ayah aku.... Antara adik beradik aku aku yang paling dia orang sayang.... Aku terdiam bila hubby cakap macam tu.... Lepas 5 minit diam baru aku tanya dia balik semula kenapa dia cakap macam tu.... So, dia cakap memang aku ni anak kesayangan ibu dan ayah aku bcoz of aku yang paling manja antara adik beradik.... Dalam family aku nampak macam anak bungsu walaupun aku anak yang sulung.... Adik no.2 aku orang akan cakap dia kakak aku dan adik bongsu aku orang akan cakap dia abang aku.... 

So tadi luch sekali lagi aku terkedu..... Aku cite kat kawan-kawan office aku yang hubby tetibe jerk ada cakap yang aku ni anak kesayangan parents aku.... Then member baik aku cakap ko memang anak kesayangan parents kau... Even kat office pun semua orang sangka yang kau ni anak bongsu..... Orang tak pernah terfikir yang kau ni anak sulung..... Kata-kata member baik aku tu di sokong oleh member aku sorang lagi,,,, Dia cakap "a'a akak pun ingat kau ni anak bongsu... Sekali diorang cakap kau anak sulong akak terperanjat..." Uhhhhh !!!! sekali lagi aku terdiam kejap.... Then baru aku tanya KENAPA????? After that member baik aku cakap kau memang manja.... Cuma kau je yang tak perasan.... What??? aduiihhhh aku tak pernah perasan pun yang aku ni manja pada mata diorang.... Setau aku kat office nih aku memang suka kacau orang...... Sakat orang..... Usik-usik orang... Hukhuk... !!!!

Hurmmmmmm tak kisah lah aku ni anak manja ke kawan yang manja ke atleast aku tau yang aku sayang kesayangan-kesayangan aku ibu, ayah, adik-adik, husband dan jugak kawan-kawan aku dan semua yang ada kaitan dengan aku.... Dan cukup sekadar aku tau yang aku jugak disayang oleh mereka-mereka semua dan aku tidak keseorangan...... Peace !!!!!!!!!


Ayah
Ibu
Adik No. 2 & Permata Hati
Adik Bongsu
My Kesayangan ku
Buddies
Ex-Housemate
Housemate

 Itu lah dia wajah-wajah kesayangan hamba.... Hikhik....... =) Sayang semua.......

its me
mass-naim




1 ulasan:

Fadzi Razak berkata...

kesayangan tu maksudnya manje la ni kan hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)