Rabu, 11 Jun 2014

en. suami kata suprise


Suprise kata en.somi..... 5.45 petang semalam dia call tanya nak tengok bola tak malam ni??? Macam pelik dengan soalan tu....... Seingat aku dia cakap game bola 14 aribulan ni kat larkin tak ada pulak dia sebut game untuk malam tadi..... En.somi cakap kalau nak tengok datang larkin.... Tak nak tengok tak payah datang.... Lebih terkejut bila dia cakap dia dah kat larkin masa tu..... So macam kene tipu jerk rasa sebab tak percaya dia dah kat larkin..... Sepanjang hari semalam whatapps dengan dia takde pulak dia cakap nak turun JB..... Bila tanya dia tengah buat apa dia jawab tengah keje.... Memang lah aku tak percaya dia ada kat JB semalam dengan jawapan dia macam tu..... Hahahahah.... Mana tak nya dia dah sampai JB baru call aku tanya nak tengok bola ke tak.... Alasan takut masa ondaway ke JB tiket dah habis nanti aku mengharap.... Huhuhuhu..... Bila confirm tiket ada baru dia boley call aku sebab tak nak aku tertunggu-tunggu.....Huhuhuhu... Tapi kalau tiket xde dia cakap tetap jugak jumpa aku untuk pergi makan-makan jerk.... Aku percaya dia kat JB sebab terdengar suara bos dan wife bos dia tengah berbual kat belakang.... Aku apa lagi happy lah kan.... Maknanya bukan dia tipu tapi realiti dia memang dah ada kat JB.... Ahahahah... Lincah balik rumah kelam kabut salin baju dan terus pergi stadium larkin sampai aku tak jumpa jersi JDT aku... Ahahahaha...... Time sampai rumah tu dah nak pukul 6.15 petang .... Dah terlambat aku..... Sampai larkin en.somi jemput kat tempat aku park kereta kat tempat biasa.... Ahahahaha..... Tak sia-sia pergi tengok game malam tadi.... JDT 3 SIME DARBY 0..... Lepas abis game bos dia ajak g minum-minum dan makan-makan kat kampung melayu.... Lepas tu dowg terus gerak balik Tangkak... Aku????? Aku tak follow dowg lah.... aku balik lah rumah aku sendiri... Hihihi..... En.somi sampai Tangkak pukul 2.30 pagi dia whatsapp.... Aku masa tu dah bermimpi-mimpi yang indah-indah.... Ahahahah... Pagi ni aku bangun lambat..... Tak sedar langsung bunyi jam... Last-last masuk office pukul 9 pagi.... Hamikkk kau..... Huhuhu,,, Ok short entry jerk hihi...

Happy kemain lagi bila en.somi tetiba datang JB tanpa bagi hint apa-apa kat aku.... Senyum lebarrrrrrrr =) Kbaiiiiiii !!!!!!!

JOHO LUASKAN KUASAMU
HINGGA HABIS NYAWA JOHO TETAP DIHATI


its me
mass-naim

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)