Selasa, 30 Julai 2013

rezeki bulan puasa

Salam & selamat sejahtera semua aku ucap kan..... =) Macam mana hari anda hari ini???? hopefully sihat2 belaka lah ye,,,,!! Ermmmmm Pejam celik pejam celik dah hampir sebulan kita berpuasa kan... Alhamdulillah syukur nikmat keatas Allah S.W.T...
Alhamdulillah jugak aku ucapkan kerana dalam bulan puasa ni rezeki aku makin bertambah.... Sangat-sangat bersyukur kepada-Nya Alhamdulillah sekali lagi..... Ini semua atas berkat kesabaran aku atas berkat kesungguhan aku sendiri menguruskan online bisnes walaupun untung yang aku dapat ciput jerk tapi aku tetap bersyukur.... Walaupun untung runcit tapi sangat memuaskan hati aku..... (^___^)
Sebelum puasa lagi ramai yang dah bertanya kan aku tentang stock itu & stock ini... Tak menang tangan aku menjawab 1/1 pertanyaan mereka sampai pening kepala aku... Tapi so far aku dapat handle semuanya..... Kebanyakan diaorang yang kunjung ke page facebook aku Pu3 Outlet , mereka sangat berpuas hati bila barang yang mereka dapat menepati dengan cita rasa mereka..... Aku tumpang gembira.... =)
So far setakat ini aku berjaya menapak dalam dunia bisnes ni dan tau selok belok dunia bisnes.... Tapi aku still belajar dan terus belajar untuk improve n stabil kan bisnes aku.... Mana lah tau kan satu hari nanti aku boleh bukak kiosk aku sendiri (InsyaAllah) jika di izinkan.... Aku pun dah bagi tau niat aku ni kat family aku.... So far diaorang support apa yang aku buat.... Hihihihi =) Si debab???? Si debab sentiasa sokong apa yang aku buat untuk diri aku... Yang penting dia nak tengok aku happy dengan apa yang aku laku kan tanpa paksaan dari mana-mana pihak... Maklumlah aku tak suka dipaksa.. Hihihi.... =) Tapi aku sentiasa ingat kan diri aku untuk tidak jadi HAMBA DUIT dan aku sentiasa sedarkan diri aku untuk aku ingat TUJUAN ASAL aku dulu untuk join bisnes online ni.... Biarlah aku naik berperingkat bermula dari bawah.... Orang cakap sikit-sikit lama-lama jadi bukit tak gitu kengkawan???? Hihihihi (^__^)
Setakat ni aku berpuas hati dengan hasil pendapatan sampingan aku.....Tapi aku akan cuba usaha lebih lagi... Orang cakap ada rezeki tak kemana..... InsyaAllah rezeki itu milik kita jika niat kita betul.... So pada sesiapa yang masih belum kunjung ke page facebook aku... Jom singgah dan cuci2 mata... Mana lah tau ada yang terpikat dan berkenan di hati kan.... Jom kunjung sini www.facebook.com/Pu3.Outlet ... Daaaaaaaa Selamat bershopping kengkawan..... (^___^)

*** Jangan takut memulakan perniagaan anda sendiri ya!!!!
usaha tangga kejayaan 


by :  irfan khairi




it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)