Jumaat, 26 April 2013

Update

Alhamdulillah dah hampir sebulan aku berkecimpung dalam dunia business... So far feed back sangat memuas kan.... Mula2 nak start tu agak takut sikit lah kan... Macam-macam yang aku fikir..... Tapi atas sokongan famly dan si debab aku yakin kan diri untuk teruskan niat aku.... Bagi aku adat dunia perniagaan ada naik ada turun itu lah lumrah yang aku kene hadap... Maklum lah berdepan dengan customer kene lah kuat kan.... Sebab customer-customer ni ada perlbagai ragam dan karenah... Kalau dapat yang customer cerewet tu aku kene pandai tackle lah kan agar dia berpuas hati dengan jawapan-jawapan yang aku.... =)
But so far sekarang ni sangat-sangat bersyukur kerana aku ada buyer aku sendiri..... Dan aku harap 1 day business aku berjaya....Amin sangat-sangat.... Buat masa ni aku masih lagi study selok belok business... Orang cakap perlahan-perlahan kayuh biar sampai ke puncak... (^______^)
Cuma aku terkilan dengan someone ni lah yang cara dia macam nak menjatuhkan semangat aku untuk aku ber-business mengumpat aku sana sini...Mengata aku itu n ini konon nak meniru dia... Maklum lah kan dia pun ada business dia sendiri... Tapi bagi aku itu mungkin cara dia untuk aku stopkan niat aku untuk improve kan diri aku dalam dunia business ni.... Terpulang lah pada dia yang empunya diri dan orang-orang dia... Bagi aku,,, aku business dengan cara aku dan aku ada buyer aku sendiri dan aku xganggu periok nasi dia..... Dan bagi aku,, aku nak kan persaingan dengan cara  yang sihat.... Itu lebih membuat kan aku rasa berpuas hati dengan usaha aku sendiri..... Sebab dia ada rezeki dia sendiri dan aku pun ada rezeki aku sendiri... Allah maha adil... Aku percaya selagi niat kita ikhlas buat sesuatu benda dengan niat untuk memajukan diri sendiri insyaAllah Allah akan tolong kita.... Itu prinsip aku....
Ok lah panjang lebar cakap pun tak da guna... Aku cuma boley doakan semoga dia bahagia dengan hidup dia dan semoga dia juga dimurah kan rezeki.....amin.... !!!! (Kalau dia terbaca status ni terpulang lah pada dia nak menilai aku dengan cara apa sekali pun.... Setiap manusia ada azam dn tujuan hidup.....)
Upssssss : Sebelum terlupa,,,,, Jom lah ramai-ramai berkunjung ke page saya untuk support page saya sambil cuci-cuci mata melihat barang-barang yang saya jual dengan harga-harga promosi yang anda sendiri mampu milik.......
Jom lawati laman Pu3 Outlet ramai-ramai,,,,,,, (^_______^) Ok happy shopping semua,,,,,,,, Peace (^______^)!!!!

it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)