Isnin, 1 April 2013

hari minggu

Jumaat aku balik keje terus ke CS jumpa housematte aku n BF dia sambil-sambil tunggu Mr. Debab aku sampai dari Tangkak.... Tak sabar nak jumpa dengan Mr. Debab..... Ngeeeee :D

Mr. Debab sampai JB dalam pukul 11 lebih malam... Terus bawak dia g makan kat bubur Sentosa dengan housematte aku dan boyfriend dia.... Tapi malam tu aku x boley nak makan sangat.... Aku makan pun tak habis.... Yang habis kan makanan aku adalah Mr. Debab... Memang dah jadi kebiasaan yang aku makan memang tak pernah habis dan Mr. Debab jadi mangsa untuk menghabiskan makanan aku.... Ngeeeeeeeee (^___^")!!!!

Lepak kat kedai tu jerk dah sampai pukul 1 lebih dekat pukul 2 pagi..... Terus ke Dangan Bay... Kat situ pun masing-masing lepak2... Yang lelaki hisap rokok tak habis-habis aku dan member aku pulak g masuk game dan main game... So kiteowg keluar dari game tu bawak sorang satu hadiah teddy bear... Seronok sangat.... Mr. Debab dan bf member tu sengeh dan geleng kepala jerk.... Sebab kenangkan perangai aku n member aku macam budak kecik siap men game dapat teddy bear.... Ahahahaha.... =)

Keesokkan hari kami gerak ke Batu Pahat.. Ada wedding day BFF member aku tu.... Dia bawak bf dia sekali sebab dia nak bagi bf dia rasa suasana wedding day kat Malaysia ni dengan suasana kampung..... Dan dia nak bf dia rasa ada perbezaan wedding day kat Malaysia dan kat S'pore... Maklum pah bf dia orang S'pore... =)

Balik dari Batu Pahat sampai JB dalam kol 8 malam dengan suasana  hujan dan terus g makan... Memandangkan masing-masing kelaparan... So apa lagi..... Serbu lah kedai makan..... Nyummmmm nyummmmm..... After makan malam terus g karaoke kat DIVA.... Melalak sampai dua jam.... Berbaloi.... Aku dengantak ada suara sebab batuk-batuk pun lenjan jugak terpekik terlolong menyanyi..... Banyak lagu Duet yang aku pilih untuk Duet dengan Mr. Debab..... Hihihihi =)

Dah penat melalak balik rumah membongkang.... Esok nya pulak aktiviti santai.... Dan sebelom Mr. Debab balik tangkak pukul 8 malam aku sempat bawak dia dan member n bf d g makan dulu..... Johnny's Steamboat jadi pilihan kami semua..... Lazat nya....... Ermmmmmmmmmmmmmmm !!!!

makan makan makan !!!
meraikan Mr. B yang aku dapat bersama dengan chenta hearty dan member-member....
Alhamduillah

Minggu kali ini adalah minggu yang paling happening..... Gelagat masing-masing memang gila..... Penat nak melayan..... Adeiiii.......... Overall aku rasa happy kali ini..... Hope dapat lagi sekali macam ini sebelum majlis aku sampai.... Mr. Debab pun cakap dia maybe akan turun JB lagi bila waktu dia lapang.... Terharu sangat dengan Mr. Debab sebab dia rajin jenguk aku kat JB ni.... Lagi-lagi bulan 6 makin hampir tak lama lagi..... Terima kasih kat Mr. Debab kerana jaga diri saya dari dulu hingga kini n hope untuk selamanya..... =)  XoXo !!!!! Publish :D


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)