Jumaat, 1 Mac 2013

Wedding Shoes | Kasut Kahwin

Tadi tangan ni tetiba gatal lah pulak nak meng-google kasut kawen.... Almaklum lah kan dah nak kawen so, saja cuci mata kat encik google kita nih.... Eheheh (^_^) !!! Loikessssss... So memandangkan mase majlis aku nanti aku tak da amik pakej apa-apa pon kat bridal.... Kebanyakkan nya dari segi pakaian pengantin aku, aku lebih prefer tempah sendiri ikot design dan cita rasa aku sendiri.... Lebih memuaskan hati aku... Ikot kehendak hati aku sendiri.... So tak da lah istilah tak puas hati / susah nak cari size or susah nak wat pemilihan dari segi warna mahupun design yang disediakan kat bridal bridal yang ada..... Maybe aku agak cerewet dalam hal-hal macam ni... Tapi ini semua untuk diri aku dan pasangan aku masa majlis aku nanti.....

Lepas aku dah buat keputusan dari segi pemilihan warna dan design, ibu aku terus ke Medan Indonesia cari kain kat sana..... After that dia tunjuk kan kat aku dan aku sangat berpuas hati dengan pemilihan corak pada kain tersebut.... Ibu aku sentiasa update dengan cita rasa aku... Sebab itu lah aku sayang sangat dia.... Belum tentu lagi ada ibu-ibu yang lain dapat memahami cita rasa aku......

Ok da terlebih aku cerita nih... So berbalik pada cerita K.A.S.U.T K.A.H.W.I.N aku sangat teruja untuk memilih kasut kawen sekarang ini... Kasut yang aku perlu pilih mestilah bersesuaian dengan baju dan tema majlis aku nanti..... Dan kasut kawen aku nanti metilah yang boleh bagi keselesaan pada aku untuk aku menggayakan nya bersama dengan baju nikah/sanding/bertandang (side lelaki )..... Mesti classsssss kau jahhhhh....... Ahhahahaha...... (^______<) Peace!!!!!!

Ok jom review pic kasut jom....... >>>>>'''''''






Aku paling suka lah dengan kasut yang macam 5 gambar kat atas tu..... Siap ada blink blink you...... Sangat sesuai dengan baju yang di ilhamkan melalui imaginasi aku sendiri.... Mesti sweet macam cinderella dan puteri raja kan.... Hahahahahaha Tapi  aku xnak yang terlampau tinggi lah kan sebab nanti pengantin lelaki plak yang tenggelam....... Ahahahaha........ (^__________________^)!!! Jangan marah abang...... Peace =)





Kasut yang macam dalam 3 gambar kat atas ni plak aku tak berapa berkenan sangat lah kan.... Sebab nya tak tau lah kenapa..... Bukan dari segi design dia... Tapi dari segi pemakaian nya kot aku tak sesuai dengan kasut jenis-jenis macam nih...... =)
Tapi sure antara gambar-gambar kasut kat atas tu... Aku lebuh suka dengan gambar kasut yang 5 teratas tu.... Aku akan dapat kan jugak.... So far aku dah jumpa 2,3 design harga pon not bad boleh tahan lah.... Dah tunjuk kan dah pada si debab.... Dia ok ajerk..... Eehehehehehe..
K da aku nak chow........... Lalalalalalala peace yalllllll !!!!!!!!!!!!!!!!! =)



it's me
mass-naim 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)