Isnin, 18 Februari 2013

Offer

Think for a moment.... Offer macam ni bukan nya selalu kita dapat..... Owhhhh !!!!!! I need help please (-____-") aku buntu..... Otak mula terasa beku saat ni... Pekkkkkkk.......!!! Grrrrrrr !!!!!!

Last week SM ada offer kat semua staff dalam bidang aku ni.... Dia offer job kat Segambut (KL)... Dia tanya sorang-sorang... Sampai turn aku dan sorang lagi member... Dia sebut nama aku dan nama member aku tu.... Dia suruh antara aku or member aku yang pergi sebab mostly staff kat tempat aku ni dah berkeluarga... So dia attack kat aku dan member aku... Because of our status... Dia cakap kitaorang single so boley lah pergi ke sana.... Ekkkkkkkkkkkk!!!!! Kenapa pilih aku??? Aku pun dalam perancangan juga ni.... Ayooooo (6_9") Weng**Weng**Weng**

Terus aku cakap aku perlukan masa untuk berfikir..... Tapi masa yang aku perlukan tu tak boleh makan masa yang panjang... Aku kene bagi keputusan secepat yang boley.... Terus aku text si debab aku... Dia mintak aku fikir kan dulu dan discuss dengan parents aku..... Erm aku terima pandangan dia.... Bagi dia, dia tak kisah kalau aku accept offer tu.... Tujuan nya untuk aku menimba pengalaman dan untuk masa depan aku more better dari sekarang.... Tambah-tambah lagi aku sekarang dalam proses untuk melangsungkan majlis raja sehari... (^_____^) Tak lame jerk lagi.... Doakan yang terbaik untuk aku ye keng kawan.... =)

Ermmmmm back to the top story.... Aku belum lagi pasti sama ada aku perlu accept atau tidak offer tu.... Peluang datang sekali jerk kan... (^___-")!! Ermmm esok pun ada interview.... Dia offer aku sebagai kerani kawalan kredit... Tak jauh pun dari rumah aku kat JB ni... Tak sampai lima minit pon nak ke situ dari rumah aku.... Tentang ini pun aku masih berfikir lagi.... Hati macam berbelah bagi antara kerja aku sekarang ni dengan offer dari SM aku dan jugak offer interview yang berlangsung pada esok hari..... (-_-")!! Aku sayang dengan kerja aku sekarang ni... Acane tuh??!!!!
Pape pon aku kene Istikharah jugak mintak diberi petunjuk.... Dalam hati masih berbelah bagi macam ni...Mane lah tau tetiba dapat petunjuk dari DIA yang Esa.... =) Alhamdulillah kan....(^__^)




  
Psst : Mana satu pilihan yang perlu aku pilih????? InsyaAllah aku akan buat pilihan yang terbaik.... Untuk masa depan aku keputusan aku amat penting.... (^_____________^) Peace yalllll !!!!!!!!
   
it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)