Selasa, 19 Februari 2013

hari minggu aku ~~~

Hari minggu ari tu turn aku tak balik kampung sebab nya masa raya cina dan masa-masa sebelum tu aku dah 3 kali berturut-turut balik.... So tiba time minggu ni aku stay kat JB.... Penat lah asyik nak balik kg jerk kan.... Hehehehe !!!! (^________________^)

So ari minggu aku banyak menghabiskan masa bersama dengan kawan aku si cantik manis bertudung,,,,,, =) Kebetulan memang tinggal kami berdua jerk kat rumah tu that time.... Apa lagi....chill lah sampai rabak mata balik subuh-subuh..... Ngek betulkan wat keje gila tak ingat nak balik rumah...!!!!! (~,~")!!!! G 2 lah jadi nya..... Kebetulan Debab i pun keluar hang out dengan member-member dia.....(^__________^) Even kami keluar dengan kawan masing-masing tak semestinya kami sama-sama diam membisu 1000 bahasa... Sepanjang melepak tu aku dan si debab still care each others... Kami WhatsApp sepanjang malam bawa lah ke subuh (Ahad subuh).... Fuhhhhh!!!!! Agak2 lah kan.... Bebual dalam WhatsApp sampai tak ingat nak tidor..... Grrrrr !!!!!!!
- Aku dan si cantik manis bertudung -
Nota kaki :- Ok...... Tu jerk nak update sebagai memori...... (^__^) Nanti update lagi k... XOXO da............... (^____________________^) Peace yallllllllll !!!!!!!!!!!!!!


its me
mass-naim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)