Isnin, 14 Januari 2013

Surprise!!! cinta itu sweet ibarat gula (^____^)

Nak mula dari mana yerk??? Ermmmm !!! Aku nak cakap yang aku benar-benar happy saat ni.... Jumaat last week ari tu aku main msg wif si chenta hearty dan tanya-tanya dia tak nak ke dia turun JB minggu ni... Dia juz jwb tak tau lagi sebab tengah banyak keje dan tengah nak siap kan satu projek dia yang akan di hand overkan pada orang tertentu by next week.. Hurmmmm (-______#) !!!!! Apa boleh buat... Dia bagi jawapan macam tu so aku terpaksa terima seikhlasnya dan tak nak memaksa... (>.<") So Jumaat malam tu aku keluar dengan si cantik bertudung pergi makan memandangkan aku tinggal berdua jerk malam tu kat rumah.... So lepas makan kami pergi melalak kat karaoke sampai pkul 3 pagi.... Gila..... Nasib baik esok weekend cuti boleh bangun lewat dari biasa.... (Apalah nak jadi dengan anak dara nih....Hurmmmmm) lalalal ~~
Esok Sabtu hari yang free bagi aku utk melakukan sebarang aktiviti.... Si cantik bertudung ketuk pintu bilik aku nak ajak aku pergi breakfast pagi tu tapi breakfast apa kebenda nya kalau dah pukul 11.30 pagi.... Makan tengah hari sekali lah jawabnya..... Hurmmmmmm (-_-") Tengah-tengah kemalasan nak bangun disebabkan mata bengkak sebab macam tak cukup tidur aku try call ibu aku.... Tujuan aku call juz saja nak tanya tengah buat apa... Sekali tu dia jawab on da way ke JB mak ai...... Nak g JB senyap-senyap... Pas tu ibu jawab slumber jerk saje nak wat kejutan..... How sweet that moment (^____^) Ibu ayah datang JB nak jumpa aku dan dia bawak bersama dengan dia ialah Mohammad Ikhwan Izzuddin ( her granson is my nephew ) Owhhhh aku benar-benar rindu itu budak kecik yang comel.. (^______<) Tak sabar nak jumpa.... Sebelum keluar dengan si cantik bertudung aku inform pada si chenta hearty yang aku nak kuar makan dengan si cantik bertudung and after that aku nak pergi jumpa parents aku sebab diaorang turun JB..... Tapi,,,,, tau tak apa yang si chenta hearty jawab???????? Owhhhh really memeranjat kan aku.... Macam nak gugur jantung.... Pekkkkkkk (>.~")!!!!! Dia jawab dia pon on da way ke JB.... Owhhhhh God they make a surprise and I'm really surprised untuk hari itu (^____________^) weng**weng**....... Gila kelam kabut aku dibuat nya.... But I'm happy.... Sengeh sampai ke telinga weeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!! =D
After makan aku pergi hantar si cantik bertudung ke Larkin Sentral sebab dia nak balik Kluang.... Lepas hantar tu my mom call bagi tau dah sampai dan diaorang nak ke hospital dulu melawat kawan ayah yang terkene suspect jantung masa dia bercuti kat JB..... After my mom call, aku terus menuju ke hospital tapi tiba-tiba si chenta hearty call bagi tau dia dah sampai Larkin Sentral.... Mak aiiii...... Aku apa lagi terus lah patah balik ke Larkin dan hantar dia kat rumah member dia dulu sebab dia tak nak ganggu time aku dengan parents aku, lagi pun diaorang dah selalu sangat jumpa.....So ni dia bagi time kat aku untuk spend time dengan family aku.... Fuhhhhhh !!!!!!!!!!!! (-__-") Nasib baik dia faham..... Lepas tuh aku terus g jumpa parents aku dan jejalan sakan sampai lepas maghrib baru diaorang balik..... Weeeeee !!!! Seronok sangat...... (^_^)
After parents aku balik aku mandi manda jap bersihkan diri dan terus g jumpa si chenta hearty.... Sampai-sampai jerk si chenta hearty cakap dia lapar dan terus bawak dia pergi makan mcD pas tu dia cakap nak pergi tengok wayang... So dalam pkol 10 malam tu terus pergi beli tiket dan pusing-pusing kat mall sebab wayang time pukul 11.45  malam.... (^________^) !!!! tengah-tengah jejelan kat mall tetiba dia cakap dia lapar lagi... Mak datok,,,,, Lapar lagi???? Erkkkk agak yang makan mcD tadi tu siapa???? Dia ke bukan....!!! Glupppppp ~~~~~ Dia cakap dia nak cari nasi sebab dah terbiasa hari-hari keje makan nasi bila tak makan perut dia mengigil... Owhhhh ok let's go to cari nasi.... Kat mall overall kedai makan dah nak tutup... So we all keluar dari mall dan pergi cari kedai yang berdekatan...... Akhirnya dapat juga.... Dia makan siap tambah nasi lagi tau dan yang paling sweet nya dia suapkan aku nasi gunakan tangan dia tau..... Aku ulang balik ok !!! Dia suapkan aku nasi guna tangan dia bukan guna sudu ok..... How sweet..... Sukanya... (^______^)!!! Lepas makan terus pergi mall semula dan tunggu movie start.... =) Kita orang layan cerita "Young and Dangerous : Reloaded" ... Kami memang suka layan cerita-cerita aksi macam ni... Nak layan cerita cinta memang payah la... Lagi-lagi si chenta hearty memang dia tak akan layan cerita cinta nih... Aku masih boleh layan lagi tapi setiap kali pergi tengok wayang kami akan pilih cerita aksi..... Cita rasa aku dan dia mostly sama.... Itu yang buatkan kami serasi bersama =)..... Lepas tengok wayang kami pon balik.... Penat terus bommmm tidur.....
Esok pagi bawak dia pergi breakfast kat Hua Mui tempat pebret si cantik bertudung... Aku order roti bakar sama macam dia dan telur separuh masa juga sama macam dia dan makanan berat dia order mee goreng mamak dan aku plak order nasi goKreng kampung.... Sedap.. Licin kami makan..... =)... Lepas makan kami terus ke KSL kat situ crowded dengan manusia-manusia.... mostly dari Singapore lah.... Kat KSL kebetulan tengah ada IT Fair dan memang sesak yang teramat lah kan...Hurmmmm !!!!! Aku amik kesempatan borong baju dapat lah aku sehelai baju dan sehelai kain skirt labuh (pilihan si chenta hearty) dan dia plak beli stokin untuk kerja dan aku ada selitkan satu stokin untuk aku guna waktu tidur.... Dan juga aku dapat sehelai seluar leging... Itu semua si chenta hearty yang bayar..... So sweet..... (^________^) After KSL kami gerak ke Danga City Mall kat situ plak ada Wedding Fair... Aku ke situ sebab nak cari baju sut untuk si chenta hearty..... Ada satu yang dia berminat.... So harga boleh runding..... Smart sangat sut tu.... (^____<)!!! Mesti handsome kalau dia pakai nanti kan...HIHIHIHI =) Lepas dah riki harga sut kami keluar dan terus ke The Zon.... Kat sana kami search perfume untuk hantaran kami.... Dan kami dah tau nak beli yang mana satu.... Dan perfume tu akan kami beli maybe next month tunggu gaji keluar...ihihihihi =) Lepas tu sedar tak sedar jam dah pukol 5 petang... So kami terus gerak ke Larkin Sentral untuk hantar si chenta hearty.. Lagi pun dia belum beli tiket lagi.... Kalau tiket habis masak nanti.... Da tak dapat balik... Kesian kat dia.... Tapi alhamdulillah nasib baik ada.... Tiket dia pukul 6 petang... Sayu jerk hati bila dia naik bas... Dalam bas dia sempat makan roti bakar import dari Kluang Station kirim kat si cantik bertudung masa dia nak balik JB tengah hari tu dan dia hantarkan roti tu terus ke Larkin Sentral...... Thanks kat si cantik bertudung sebab dah menyusahkan dia dan kawan lelaki dia... =) 
Bas dah gerak dan aku macam biasa lah follow bas tu sampai bas tu nak turun menuju ke jalan skudai.... Sedeh sangat.... Dia sampai tangkak dalam pukul 9.00 malam.... Malam tadi main msg dengan dia sampai tertidur..... Dua hari dengan dia macam tak cukup.... Dia makin serius untuk jaga aku dan layanan dia pada aku semakin buat aku sayang pada dia..... Muahhhhhh =D
Benarlah orang cakap
CINTA ITU SWEET IBARAT GULA
(^________________^)  
K fullstop here and publish~~lalala !!!
it's me
mass-naim

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)