Rabu, 16 Januari 2013

new look ~~ tadaaaaa

Assalamualaikum,, Ok hai ari ni rase nya tak ada nak membebel panjang lebar... Juz nak shared something bout aku... (>.<)

Hari ini aku pergi kerja dengan imej aku yang baru.. Maybe akan kekal selamanya InsyaAllah aku berdoa (^_*) amin........ So ce tengok pic ni k :-




Ini lah imej baru aku.... (^____________^) !!
Aku jatuh cinta dengan imej ini sekarang.......(^^,)
Aku lebih selesa pakai macam ni sekarang sebab nampak sweet sangat !!! Erkkkkkk sweet kew???
Terpulang lah pada yang melihat nya..... =)
Response si chenta hearty???? Ermmmmm
Aku ada mms dia pic ni....
So far so good..... Dia suka style baru aku dan dia tak banyak komen...... =)
Alhamdulillah....
Ikotkan si chenta hearty,, Dia seorang yang sangat-sangat cerewet tentang cara penggayaan dan kecantikan..... Hurmmmmm =,=" !!!!
Sebelom-sebelom ni dia lebih suka tengok aku dalam keadaan yang simple...
Pergi mana-mana cukup lah sekadar mengenakan sehelai seluar jeans or khakis dan t-shirt atau kemeja serta tudung or scarf untuk menutup rambut dan juga sepasang sandal.... Dan sesekali berbaju kurung...
Itu sudah cukup bagi dia untuk melihat aku menjadi diri sendiri dan sedap mata dia memandang aku... (^___________^) ~~lalala 
Bersolek?????
Dia memang tak suka aku mengenakan sebarang solekan.. (-_-")!!!!!
Cukup bagi dia untuk melihat wajah aku dalam keadaan natural tanpa sebarang alat solekan kecuali lips gloss dan jugak celak mata serta bedak... Itu sudah cukup bagi dia untuk sedap mata dia memandang aku..... Bagi dia aku sweet dan cantik... (^______^) !!!
Pernah one day aku mms kat dia pic aku ber'make-up yang di make over kan oleh housemate aku ..... =)
Tau apa dia cakap lepas tengok pic tu....???
Dia cakap tak payah lah nak make-up2 ni.... Muka dah baby face dah cantik so buat apa nak pakai-pakai make-up lagi....???
Owhhhhhh (>.<") itu jawapan dia... !!!!! Erkkkkk....
Mase tu aku saja je suruh member aku tu make over aku untuk aku tunjuk kan pada dia dengan wajah aku yang dah ber'make-up.... (+,+)
Tujuan aku untuk menguji penilaian dia pada diri aku....(^_______<)
So itu lah jawapan nya...(^_^)
Dia memang tak suka aku make-up.... =)
Dia memang terlalu bernasib baik sebab kecerewetan dia tentang cara penggayaan dan kecantikan memang tepat dengan character aku yang sebenar.... =) Weeeeeeeeeeee !!!!!!
Itu lah diri aku yang sebenar start dia mula-mula kenal aku dulu yang suka pada yang imej simple dan tidak suka ber'make-up sampai sekarang...
Itu semua memang secara kebetulan tanpa paksaan daripada mana-mana pihak....
Memang dari dulu itu lah aku....
Maka,,
Sebab itu lah si chenta hearty selesa berkawan dengan aku sehingga sekarang (^________^)!!!
Tapi untuk kali ini tiba masa untuk aku olah sikit cara penggayaan aku untuk more kepada ladies style macam dalam pic kat atas tu tapi still no make-up.... =)
Aku nak ubah cara penggayaan aku atas faktor usia dan kematangan...
Dan tak lama lagi aku bakal jadi yang sah untuk dia kan.... Weeeee seronok !!!!! (^_^)
So aku rasa sekarang ini adalah masa yang sesuai untuk aku change segala-galanya dari segi mental dan fizikal...... =)
Memandangkan response dia baik dan dah mendapat sokongan yang positif dari dia so aku boleh teruskan misi aku ini.... Alhamdulillah ~~~
Thanks abang sebab sentiasa sokong perjalanan hidup b..... Luv u.. =)
Ok publish... Peace yalllllllllllllllll !!!!!!!!!!!!


it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)