Selasa, 15 Januari 2013

i'll never be alone

  
I'm not alone !!!!!
I know it's true ....
Coz,
Ada ramai orang disekeliling aku, bukan sorang tapi ramai ....
Bila aku jatuh tersungkur,
Bila aku berputus asa,
They always hold my hand tightly,
AND
Always give me spirit.
Kerana,
Mereka sentiasa ada bersama aku untuk tidak membiarkan aku terus-terusan jatuh dan jatuh lagi ....
Mereka tidak akan pernah tinggalkan aku sendirian ...
I'm grateful to have a beloved fiancee and family who have been supporting my life career and bersabar dengan karenah diri aku selama ini .... (^.<")
Pada kawan-kawan juga yang sentiasa support aku bila waktu aku suka dan duka ... =,=
I am thankful that I have them .... (^_____________^) ~~ lalalala
Mereka semua sangat bemakna bagi aku .....
AND

I'll never be alone !!!!! (^____^)
 Thanks a lot pada yang sentiasa ada di sekeliling aku ....
LOVE YOU ALL !!!!!!
Peace Yallllllllllllllllll !!!!!!!!!!!!!

it's me
mass-naim


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)