Isnin, 31 Disember 2012

welcome back (^^,)

Hai..... Welcome back..... (^^,) Saat-saat akhir 2012 pada hari Isnin terakhir dalam tahun 2012 dan hari ni hari terakhir aku bekerja dalam syarikat nih dalam tahun 2012....... (^________^)
Hari ni aku dah naik keje macam biasa setelah seminggu bercuti di kampung halaman dan holidays wif  my beloved family (^_______^)!! Masuk je opis orang pertama aku hadap ialah si traitor tu...menyampah siot.... Banyak menci aku kat kau si bedebah.. (>.<")!! 
Daripada aku hilang mood pagi-pagi dengan hadap muka dia lebih baik aku terus naik atas masuk opis aku lagi bagus...Hurmmmmm (-__-")!!
Bila dah masuk opis aku kat atas suma macam terperanjat aku dah naik keje...Eheheheh =) Diaorang ingat aku masih lagi bercuti. Bila aku duduk kat table aku jerk En. Halim datang jumpa aku bagi satu sampul surat. Alamak !!! Surat apakah itu???? (>,<") Aku dengan rasa nervous pun bukak sampul surat yang sememangnya tertera full name aku kat situ.. Huh (~,~") Apakah isi kandungan surat itu???? Alhamdulillah setelah baca isi surat tu rupanya aku telah pun diserap masuk sebagai kerani daripada jawatan aku dulu sebagai jurutol.. Amin alhamdulillah syukur.. =) Buat saspen jerk kan aku fikirkan surat aku kene buang keje tapi rupanya tidak..... =) Syukur sangat Ya Allah.. Mudah-mudahan perjalanan kerjaya aku dipermudahkan... (^_____^) Hoyeahhhhhhh ~~~~~~~lalalalal
Nota kaki :- Pasal budak bedebah itu aku persetan kan aje.... Bagi aku dan diri aku untuk tahun 2013 esok adalah tahun baru dan azam baru untuk aku jadi more better dari tahun 2012 ni... Untuk si bedebah tu kalau dia tak nak berubah kepada kebaikan untuk mulut dia yang macam lahanat tu terpulang lah pada dia... Sebab setakat nih aku tengok dia still same jerk... Hurmmmmmm (>.<")!!
it's me
mass-naim
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)