Khamis, 20 Disember 2012

weekend be together~~lalala

Seperti pasangan lain, aku tak terlepas untuk meluang kan sedikit masa aku untuk bersama dengan chenta hearty walaupun kami jauh. (Y_Y")! Jauh bagi kami tak semestinya ada jurang. Even jauh mana sekali pun kat perosok dunia we all still keep in touch. Walaupun kami tak ada handphone yang canggih berinternet siap whatApp, Viber, Line, Ym or BB tapi kami still ada messages dan call untuk berhubung. Setiap hari kami ber'message dan setiap hari juga lah chenta hearty akan call aku. We care each other. Chenta hearty tak boleh kalau tak message atau call aku dalam satu hari. Bagi dia kalau dia tak call dan dengar suara aku atau dia send message kat aku dan aku tak jawab bagi dia hidup dia tak lengkap. (ye kew???boleh caye kew??) Owh aku percaya tu semua. Aku kenal cara dia. Dia kan sayang aku. Cewah....(>.^") perasan pulak. Ehehe... =D

Last week chenta hearty dah meluangkan dan menghabiskan masa dia untuk bersama dengan aku. Kami jejalan bersama makan bersama bak kata semua aktiviti yang dilakukan dua hari berturut-turut tu kami lakukan bersama. Every month he would take leave and spend time for two days to come and see me. Maklum lah kan duduk berjauhan. Owh so sweet (^____^) weng***weng***

Dua hari aku bersama dengan dia terasa macam kat syurga. Ye kew??? Maybe sebab tak ada sesiapa yang ganggu kami. Kali ni dia datang untuk aku dan dia sama-sama pergi shopping. Shopping for barang hantaran. Maklumlah kan tinggal berapa bulan dari sekarang aku bakal menjadi yang sah untuk dia. Sungguh happy aku saat ni. (^_____*) lalalala!!!! Hati berbunga riang. Weehuuuu (^_____^) OMG!!! Aku berdoa semoga jodoh aku berpanjangan dan tiada dugaan dalam masa-masa macam ni. I really hope semoga Allah perkenan doa aku. Amin!! (>.<) InsyaAllah.

Tapi waktu kami berdua bersama dalam masa dua hari bagi aku sangat suntuk. Bagai masa mencemburui kami. Waktu dia nak balik masa di terminal bas aku terasa sangat sebak. Mungkin terpaksa berpisah sekali lagi dengan dia dalam jangka masa yang aku sendiri tidak boleh menduga. Ya Allah aku sedar itu hanya dugaan Mu kepada hamba yang naif macam aku. Kuat kan lah semangat aku. Sabarkan lah hati aku.(>.<")!!

Dua hari masa aku dengan dia sangat indah dan tak mudah untuk aku lupakan. Untuk chenta hearty ----->> Aku cinta kau sampai mati InsyaAllah kalau jodoh kita kuat. Kita bakal disatu kan. InsyaAllah. Aku sentiasa berdoa yang terbaik untuk kita berdua.

Nota kaki :- Biar berjauhan baru rasa kerinduan. Peace yalll !! (>.<")!!

it's me
mass-naim


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)