Ahad, 30 Disember 2012

last day kat kampung


Cuti selama seminggu terasa macam sehari jerk...(>.<"). Hari ni hari terakhir aku kat kampung.. Sedey siot (T___T") Terasa macam tak nak balik JB jerk....Hurmmmmmm tapi apa boleh aku buat... Nak tak nak aku terpaksa jugak balik... Tugas aku ada kat sana kan....Haiiyaaaaaa..... Relax mass don't tacin-tacing nanti ada masa kau balik la kampung lagi..... Hurmmmmm baik lah aku relax sekarang walaupun dalam hati terasa sebak yang teramat..... ='(

Dalam masa seminggu aku cuti ni awal percutian aku badan aku tak berapa sihat... Aku kene demam maybe sebab main hujan kot masa si chenta hearty datang jumpa aku minggu sebelom aku nak balik kampung tu.. masa tu aku dan dia pergi jejalan n beli barang-barang for hantaran kiteorang... =) Sebab hujan lah aku demam minggu aku nak cuti tu.... Dah nasib Allah nak bagi aku sakit aku terima aja... Tapi Alhamdulillah aku dah sehat sekarang........ Peace yalllllll !!!!!.....

Hari ketiga aku kat kampung ayah aku decide nak bawak aku satu family g makan angin.. Yeeehaaaa seronok nya (^_______^).. Destinasi pilihan ayah aku ialah di Bukit Gambang Resort City... Seronok sangat.... Jom layan gambar jap..... :-


Ini resort yang kami stay kami amik family suite
Ini pula water park dia.. seronok bila dah sampai kat dalam (^___^)


~ini ibu dan ayah aku serta adik perempuan aku dan anak dia yang comel ~


- Loving Couple -


Breakfast kite orang pagi tu sebelom nak ke theme park
 (^___________^)

Tengah tunggu tram nak ke theme park weehuuuuuuuu =)
Dah naik tram dah... peace yawnnnn !!!!!!
Theme park kami dah bersedia
Depan theme park
Menuju ke destinasi (^_________^)
Main ombak...... Ni lah dia adik lelaki aku yang handsome tu...sape nak kenal???ehehe
Meredah ombak kuat wooooo best !!
Dengan adik n ibu..mana pegi ayah aku??Owh dia pergi jaga cucu kat bilik
Ombak besar
Peace yawn !!!!!
Anak buah aku yang comel main game =) Suka dia dapat main....
Ha itu saje sebahagian gambar yang dapat aku kongsi kat sini.......Seronok sangat time holiday kali ni.... Tambah-tambah lagi dengan kehadiran si kecil yang comel anak buah aku... Gelagat dia mak aiiiiii sangat mencuit hati kami sekeluarga... mana pergi ayah dia ek??? Hurm actually ayah dia tak dapat join sebab x dapat cuti......Dan mana pergi ayah aku ek masa mandi manda??? Actually ayah aku tak join sebab kene jaga cucu kat bilik.... Cucu nya kebetulan tengah demam cuaca pulak masa tu tak berapa elok hujan sepanjang hari dari hari pertama kiteorang sampai kat Gambang tu....Kiteorang mandi pun time-time hujan tapi seronok sangat sampai tak nak balik..ehehehehehe.... (^_________^)...

Selain daripada pergi Gambang... Cuti aku dipenuhkan dengan jadual dimana sebelum gerak ke Gambang hari Sabtu dan Ahad aku telah menghadiri satu majlis perkahwinan sepupu si chenta hearty iaitu kak pae... Tahniah untuk dia semoga kekal hingga ke akhir hayat =) Lepas tu baru lah aku ke Gambang.... Lepas balik dari Gambang jadual aku masih lagi penuh iaitu aku ke Melaka jejalan dengan famly aku dan ke melaka lagi bersama dengan si chenta hearty keesokkan harinya pula...Cuti aku kali nih penuh dengan jadual berjalan-jalan sahaja...... Cuti di penghujung 2012 sangat bermakna... Hope dapat lagi luangkan masa untuk macam nih lagi... InsyaAllah.... Peace yalllllllllllllll !!!!!!!!!

Nota kaki :- Petang nih aku dah nak balik JB.. hati tengah sebak sebab nanti rindukan si chenta hearty dan family dan juga anak buah aku yang comel tu...... Hurmmmmmmmmmmm k lah nak berkemas..... Bye.. Peace yalllllllllllllll (>.<")

it's me
mass-naim


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)