Khamis, 6 Disember 2012

kerja luar......owhhh

Semalam pagi aku sampai opis bos cakap kat aku ade durian 1 lori...hehehe aku tau bos ada beli durian malam semalam.....sebab dia ada ajak aku p..konon nya lah sebab aku terdengar n aku yang nak ikot...tapi sesaja jerk xsiyes pon nak ikot....ermmmmmmmmm
Pagi 2 dapat sebiji durian opis mate bagi sebab d tau aku tau d n bos g beli durian malam 2....ermmmm baru bak bukak durian tetiba 1 panggilan masuk.....opis mate aku g sowg call soh antar kereta kat stesen minyak Permas Jaya sebab kereta bos KL yang d bawak breakdown kat sana sebab tersalah isi minyak.....minyak petrol d g isi diesel...ermmmmmm xkesah r aku pon gerak hantar kereta pada d...tetiba d call lagi bagi tau yang aku kene layan wife bos KL 2 g breakfast dengan anak-anak d n bawak dowg g Legoland....hurmmmmmmmmmm...sempat lagi......keje luar lah aku ari nih gantikan opis mate aku 2....adeiiiii bos-bos plak meeting dengan LLM.....amik kau.....
Balik dari bawak wife bos teros balik opis n p siap-siapkan resume suma utk g ke karnival kerjaya kat KSL.....kuar dalam pkol 1.30 ptg....g dengan member2 opis yang lain....balik da pukul 3.30 petang sebab tersangkut dalam banjir...huh...sampai opis bos panggil makan durian...seronok nya......makan-makan 2 tetiba dapat 1 ulas 2 biji d ade ukiran LOVE (^__________________^) owhhh very lucky lorhhhhh.......



lot of love
mass|apet

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)