Rabu, 21 November 2012

riki-riki =)

Haluuuuuu.......
Aduhai tengah-tengah buhsan tambah lagi hujan kat luar tengah lebat nih...apa yang best nak buat ek?????ermmmmmmmm..........fikir-fikir cepat......
Ha....ada idea......baik punya.....memandangkan tarik perkahwinan aku bermula 6 / 7 bulan dari sekarang....aku nak try riki-riki koleksi busana pengantin lah...boley dapat ilham sikit-sikit kan...hurmmmmmmmmmm........jom layan gambar-gambar baju pengantin yang aku dah review....nampak cantik-cantik...hhuhuhu.... (^______^)

warna biru ni cantik...design pon boley tahan.... =)

baju yang ni kalau aku wat utk nikah pon ok gak kan design d..simple but nice..


yang ni pon ok gak design d...

yang ni paling aku berkenan....sangat nice.....warna pon cantik.....


Kredit 2 De Casa Impiana Johor Bahru sebab koleksi baju-baju kat butik d sangat cantik n memuaskan mata aku yang memandang......wahhhhhhh hope aku dapat r pakai baju yang aku idam-idam kan 2..........
Owhhhhhhhhh dreaming di siang hari di waktu hujan lebat....alangkah indahnya suasana macam nih....
Nota kaki :- hope dapat sama-sama dengan si chenta hearty g survey baju pengantin.....bilakah waktu dan masanya?????erkkkkkk.....tunggu dan lihat jerk.....
Persiapan yang lain-lain aku serahkan pada parents aku....sebab aku jauh so susah bagi aku untuk berbincang dengan parents aku apa yang patut buat apa yang x patut buat....so segala keputusan parents aku berkaitan majlis aku...insyaAllah aku terima dengan ikhlas...yang penting dowg sudi tolong aku.....hihihi
lot of love
mass|apet 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Label

Our Stories (67) Segmen (64) Giveaway (63) Aku (39) Kesayangan (36) Soulmate (36) family (29) Miscellaneous (28) Jerit (24) Kelahiran (22) anugerah terindah (22) Diari Mengandung (21) Pregnancy Journal (20) Malaika Dhia Damia (18) Office (18) klinik (12) Hasil Giveaway & Segmen (11) Hospital (11) Lirik (11) kesihatan (9) Sahabat (8) Nuffnang (7) Raya (7) Kenangan Nostalgia (6) Birthday (5) Kehidupan (5) My Recipe (5) Tips (5) Event (4) HangOut (4) Ramadhan (4) Rapuh (4) Relax (4) Traitor (4) Anniversary (3) Bonus (3) Entrepreneurs (3) MH370 (3) Quotes (3) Resign (3) Wedding (3) vacation (3) Anak Syurga (2) Ayah (2) Counting Days (2) Eexercise Fitness Challenge (2) End 2012 (2) Fiesta Gema Santai (2) Full Moon Mega Sale (2) Gift (2) InstaBazar (2) Jalan-jalan Cari Makan (2) Keep Calm (2) Kerana Terpaksa Aku Relakan (2) Kerja (2) Khasiat (2) Liebster Award (2) Night Fest JB (2) Senarai Peserta Segmen & Giveaway (2) gugur (2) miscarriage (2) rezeki (2) 2nd pregnancy journal (1) Aidijuma (1) Bandung (1) Bukit Gambang Resort City (1) Curang (1) Desaru (1) E-Day (1) EOS & BBW Gel (1) Hamba (1) Hobi (1) Hotel Avillion Legacy Melaka (1) Ibu (1) Interview (1) Istanbul Aku Datang (1) Nuzul Al-Quran (1) Offer (1) PLUS HIGHWAY (1) Penjelasan Isu Maksud Nama DAMIA (1) Pu3 Outlet (1) Rumah Pr1ma (1) STALKER (1) Saudara (1) Seni Lukisan (1) Stress (1) Sukan Lebuhraya Wilayah Selatan (1) SupportGaza (1) Susu Segar Legend (1) Syafiq (1) Umrah (1) Unik (1) Wedding Shoes (1) baby bullet (1) food processor (1) hunting (1) kembar (1) magic baby bullet (1) pregnancy journey (1) redha (1)